2018. július 21., szombat

NOKEDLI BEZGLUTEN MULTI MIX LISZTBŐL


Megint egy új lisztből próbáltam ki a nokedlit, a Nutri free mix per pane és az Alfa-mix után. És ebből is ugyanolyan jól sikerült és nagyon finom lett. Most Bezgluten Multi Mix lisztkeveréket használtam hozzá, ami már a linzerhez és a mákos-csokis kekszhez is bevált. Ahogy a zacskóján is látszik, ez egy univerzális liszt. Sütikhez, palacsintához, tésztához... is használhatjuk.



40 dkg Bezgluten Multi Mix lisztkeverék
1 M-es tojás
1 kávéskanál só
2,7 dl hideg víz (a vizet apránként adagoltam hozzá addig,amíg nokedli sűrűségű lett)

A lisztet elkevertem a sóval,majd hozzáadtam az enyhén felvert tojást. Ezután a vizet hozzáöntve összekevertem egy fakanállal. 4 dl-t készítettem oda, a Nutri lisztes receptből kiindulva, de csak 2,7 dl-t használtam fel. Sokkal kevesebb vizet vett fel, mint a másik két liszt.


A vizet 1 ek olajjal felforraltam és beleszaggattam a tésztát. Néha megkavarva, kb 5 perc alatt megfőztem. Ezt a mennyiséget több részletben főztem ki.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése