2018. július 4., szerda

SAJTKROKETT



A Betti Sajtos pufi tésztájából készítettem ezt a krokettet. Csak a sütés módján változtattam: nem sütőben sült, a hanem olajban. Nagyon finom lett így is! Nagyszerű egy ebéd részeként köretnek.

Kb. 35-40 db lesz belőle:
2,5 dl tej
5 g só
4 egész S-es tojás vagy 3 M-es
160 g Nutri free mix per pane liszt
80 g margarin
200 g reszelt trappista sajt

A tejet a sóval felforraltam, majd beletettem a margarint és addig kevergettem, amíg elolvadt.
Ezután a lisztet is hozzáadtam és addig kevertem gyors mozdulatokkal, míg a tészta el nem vált az edény falától. Kb. 2-3 perc. Vigyázni kell le ne égjen! A tűzről levéve a tojásokat egyesével belekevertem a tésztába. Hűlni hagytam. Majd a reszelt sajtot is hozzákevertem a kihűlt masszához.
A masszát habzsákba tettem, csövet nem használtam hozzá és a forró olajba kb. 6-7 cm-es rudakat nyomtam, késsel elvágva a masszát. Mindkét oldalát megsütöttem, majd papírtörlőre szedtem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése