2018. július 4., szerda

PAPRIKÁS SAJTOS


Ezt a fűszeres, sós sütit a Rupáner-konyha blogon találtam és tegnap meg is sütöttem. Nagyon jó ízt ad neki a fűszerpaprika, biztosan lesz még nálunk ilyen. Mindenkinek nagyon ízlett.
Eléggé omlós lett az én tésztám, miután megsült. Ezért érdemesebb rövidebbre és vastagabbra vágni a rudakat. Nativa Food tésztalisztből készült ez is, de bármilyen kenyérliszt jó hozzá szerintem.



20 dkg Nativa Food mix al teff pasta fresca liszt ( nekem 20 dkg liszt kellett a 15 dkg helyett, mert nagyon ragacsos volt a tésztám)
15 dkg reszelt sajt
2 csapott tk fűszerpaprika
1 csapott tk só
2 tojás sárgája
15 dkg Rama margarin

Tetejére:
1 tojás

A lisztet, a sót és a paprikát elkevertem. Belemorzsoltam a puha margarint, majd hozzáadtam a sajtot és a tojások sárgáját. Végül összegyúrtam mindent.
A receptben 2-3 mm szerepel (bár a képeken sokkal vastagabb szerintem). Én kb. 5 mm vékonyra nyújtottam, de így is túl omlós lett. Szerintem 1 cm vastagság az ideális és fele ekkora hosszúság.
Majd sütőpapíros tepsiben lekentem felvert tojással.




180 fokos sütőben kb. 15-20 perc alatt megsütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése