2018. július 4., szerda

SAJTOS-BACONÖS KARIKÁK


Tegnap sütöttem ezeket a sajtos-baconös karikákat és nagyon finomak lettek. Én most Nativa Food tészta lisztet használtam hozzá, mert lejárós volt, de bármilyen kenyérliszt jó helyette.




32 dkg Nativa Food mix al teff pasta fresca liszt
20 dkg Rama margarin
1 tk sütőpor
1 tk só
10 dkg reszelt sajt
1 ek tejföl, a tészta állagától függően!
1 tojás
7 szelet bacon

Tetejére:
1 tojás
köménymag
szezámmag

Először a bacont apró kockára vágtam fel és száraz serpenyőben megsütöttem. Majd kiszedtem a zsírjából és hagytam, hogy kihűljön.
A lisztet, a sót és a sütőport elkevertem egy tálban. Belemorzsoltam a puha margarint, majd hozzáadtam a bacont és a reszelt sajtot is. Beletettem a tojást és a tejfölt, végül az egészet összegyúrtam. 
Rizslisztes deszkán kb. 1 cm vastagra kinyújtottam és karikákat szaggattam belőle. Sütőpapíros tepsiben lekentem felvert tojással és megszórtam magokkal.





 180 fokos sütőben kb. 20 perc alatt megsütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése