2019. március 14., csütörtök

NÉRÓ



Nagyon régóta terveztem már, hogy megsütöm ezt a sütit. Receptet Betti oldaláról választottam hozzá és nem kellett csalódnom benne. Én pár dolgot változtattam rajta: más lisztet használtam és édesítővel készítettem. Ezek miatt módosítanom kellett még rajta, mert nagyon sűrű állagú lett és nem tudtam volna kinyomni a habzsákból.
De a végeredmény elképesztően jó lett és ez olyan süti, ami másnapra még finomabb lesz. Nem szárad ki, mint a gluténmentes sütemények nagy része. A lekvár picit beszívódott és baromi finom lett tőle.




Én fél adagot sütöttem belőle és 20 darab összeragasztott néró lett (valószínűleg nagyobbakat csináltam, mint Betti).

125 g Rama margarin
22 g Dia Wellness 1:4 édesítő vagy 75 g porcukor
1/2 citrom reszelt héja (kezeletlen)
1 kk vanília aroma
4 db L-es tojás sárgája
50 g rizsliszt
100 g Nutri free mix per dolci liszt

Töltelék:
házi diabetikus sárgabaracklekvár

Díszítéshez:
diabetikus étcsoki

A margarint az édesítővel és a citromhéjjal habosra kevertem. Hozzáadtam a vanília aromát és a tojások sárgáját és ismét jól átkevertem. Majd a kétféle átszitált lisztet is belekevertem a robotgéppel.
Na itt kellett változtatnom a tésztán, mert nagyon sűrű lett nekem. Lehet, hogy a porcukor hiánya miatt volt, valahogy az édesítős tészta mindig máshogyan viselkedik, mint a cukros. Ezért én tettem hozzá egy kevés vizet.
Habzsákba töltöttem és halmokat nyomtam sütőpapírozott tepsire egymástól távol. 
Rettenetes ronda halmokat sikerült nyomni belőle, de szépen elterült a sütés közben. 😁





Majd 170 fokos előmelegített sütőben kb. 8-10 perc alatt megsütöttem. Figyelni kell, hogy világos maradjon és csak az alja legyen halvány barna!
Miután kihűltek kettesével összeragasztottam a lekvárral őket. Végül olvasztott étcsokival díszítettem a nérókat.
Nagyon guszták és finomak lettek!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése