2019. március 2., szombat

SAJTOS-KOLBÁSZOS PÁRNA



Puha kelt tészta, finom sajtos-kolbászos töltelékkel. Természetesen Nutri free mix per pane lisztből, ami mindig jól teljesít. Elképesztően finom lett, nyami! 😋
A receptet most egy Fb csoportból vettem és egy picit változtattam rajta.




Én 10 darabot csináltam belőle, de lehet kisebbeket is készíteni.
30 dkg Nutri free mix per pane liszt
1/2 tk útifűmaghéj por
2 dl tej
1 kk cukor
1 tojás
25 g olvasztott Rama margarin
1 tk só
20 g friss Budafoki élesztő

Töltelék:
3 ek 20 %-os tejföl (mindenképpen a zsírosabbat válasszuk!)
1 kk só
50 g reszelt trappista sajt
50 g apróra darabolt kolbász

Tetejére:
1 tojás

A lisztet, a sót és az útifűt összekevertem. A langyos, cukros tejben felfuttattam az élesztőt. Majd beleöntöttem a lisztes keverékbe és beleütöttem a tojást is. Bekapcsoltam a dagasztógépet és amikor már összeállt a tészta, hozzáadtam az olvasztott margarint is. Kb. 5 percig dagasztottam a géppel. Ezután letakarva, meleg helyen kb. 1,5 órát hagytam kelni.




A tésztát ezután rizslisztes deszkán kb. 36x40 cm-es téglalapra kinyújtottam és 18x8 cm-es darabokra vágtam fel. Az egyik oldalán bevagdostam a tésztát, a képen látható módon.
Majd összekevertem a töltelék hozzávalóit és 1 evőkanálnyit tettem mindegyikre. (Kicsit folyt a tejföl, úgyhogy érdemes egyesével rátenni a tölteléket és rögtön ráhajtani a tésztát!)
Ráhajtottam a tésztát és jól összenyomkodtam a széleket.






Sütőpapíros tepsibe tettem a párnákat és lekentem felvert tojással.





Végül 180 fokos előmelegített sütőben megsütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése