2018. március 25., vasárnap

BOLOGNAI SZÓSZOS PENNE SOTELLI TÉSZTÁBÓL


Tegnapi ebédünk bolognai volt Sotelli penne tésztával. Ez a kukorica alapú tészta szerintem nagyon finom. A főzés során nem ragad össze. Én pár perccel tovább főztem, mint ahogyan zacskón szerepel. De ez nálam minden tésztára igaz.






Bolognai szósz:
1 kg darált hús
2 fej vöröshagyma
1 üveg Heinz bolognai spagetti szósz 500 g
1 üveg Kecskeméti sűrített paradicsom 360 g

bors
olaj

A felkockázott hagymát olajon megdinszteltem,majd rátettem a darált húst. Jól átkevertem és felöntöttem annyi vízzel,hogy ellepje a húst. Fedő alatt puhára főztem. Amikor elkészült, sóztam és borsoztam, majd ráöntöttem a kétféle paradicsomot. Kb. 5 perc forralás után elkészült.
Frissen kifőtt tésztával és reszelt sajttal tálaltam.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése