2018. március 8., csütörtök

HÚSVÉTI LINZER


Elképesztően finom linzert sütöttem tegnap Schar mix b lisztből. Tudom, mindig ezzel jövök, de eddig ez a legfinomabb linzerem.
A tésztával nagyon jó volt dolgozni, nem törött, jól nyújtható volt. A kisült linzerek sem törtek szét, könnyen meg tudtam tölteni lekvárral. Egy szóval álom volt dolgozni vele!



Azóta kipróbáltam az új összetételű Schär mix B lisztből is és azzal is tökéletes lett! Ugyanezzel az arányokkal.

30 dkg Schär mix B liszt
15 g Süssina por vagy 8 dkg porcukor ízlés szerint
2 tk vaníliás cukor
15 dkg Rama margarin
1 M-es tojás
csipet só
1 ek tejföl ( a tészta állagától függően!)
+házi sárgabarack lekvár

A lisztet, az édesítőt, a sót és a vaníliás cukrot elkevertem egy tálban. Elmorzsoltam benne a margarint, hozzáadtam a tojást és a tejfölt. Majd összegyúrtam, ha nagyon ragad, akkor 30 percre tegyük a hűtőbe. Nekem nem kellett betenni.
Rizslisztes szilikonlapon 3-4 mm vastagra kinyújtottam és kiszaggattam.
A húsvéti formákat a Cookori oldaláról rendeltem. Imádom, annyira cuki formák!




Sütőpapíros tepsiben 170 fokon kb. 15 perc alatt megsütöttem. Világos maradjon!
Miután kihűltek a linzerek, házi sárgabarack lekvárral töltöttem meg őket.

















3 megjegyzés: