2019. november 2., szombat

FÁNK ÉLÉSKAMRA LISZTKEVERÉKBŐL



Fánkból is felkerül a blogra egy új recept. A régebbieket ITT találjátok.
Kipróbáltam egy újabb lisztkeveréket az Éléskamra termékek közül. A bögrés süti után, most sem kellett csalódnom. Puha és ízletes fánkok készültek ebből a lisztből.





A zacskón lévő leírás szerint csináltam. Azzal a különbséggel, hogy eritrit helyett négyszeres édesítőt használtam.

22 darab lett belőle
1 csomag Éléskamra Puha fánk és nudli lisztkeverék (200 g)
3 M-es tojás
1 M-es tojássárgája
150 ml hideg víz
20 g Dia Wellness 1:4 édesítő vagy 60 g eritrit

A lisztet elkevertem az édesítővel. A tojásokat egy villával kissé felvertem, majd a vízzel együtt az édesítős liszthez öntöttem. Egy kanállal összekevertem, majd letakarva hűvös helyen 30 percig pihentettem a tésztát. Ezután rizslisztes deszkán alaposan átgyúrtam, kinyújtottam 1 cm vastagra és 6 cm-es formával kiszaggattam. Majd a közepébe az ujjammal mélyedést nyomtam.




Az olajat felmelegítettem és közepes lángon a fánkok mindkét oldalát kisütöttem, kb. 2-3 perc alatt kész lett. Szépen megnőttek a fánkok sütés közben.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése