2019. november 30., szombat

VIRSLIS TEKERCS



Ehhez a virslis tekercshez megint csak a Dupla sajtos kifli tésztáját vettem alapul. De most Schär mix B lisztet és Nutri free mix per pane Integrale lisztet kevertem össze. Nagyon finom lett ez a változat is.


18 darab
30 dkg Schär mix B liszt
5 dkg Nutri free mix per pane Integrale liszt
20 g élesztő
1 dl tej
30 g olvasztott margarin vagy vaj
175 g tejföl
1 tojás
1,5 tk só
1 mk cukor
1 tk útifűmaghéj (a por változata)

Töltelék:
ketchup
9 darab virsli félbevágva

Tetejére:
1 tojás
reszelt sajt

Az élesztőt a meleg tejben a cukorral felfuttattam. A liszteket, a sót és az útifüvet összekevertem, hozzáadtam az élesztős tejet, a langyos tejfölt és a tojást. Bekapcsoltam a dagasztógépet és amikor már összeállt a tészta beleöntöttem az olvasztott margarint is.
Pár percig dagasztottam, majd letakarva meleg helyen hagytam kelni 1 órát.
Miután megkelt kinyújtottam a tésztát téglalap alakúra, a széleket egyenesre vágtam. (A maradék tésztát ismét összegyúrtam és újra kinyújtottam.) Lekentem ketchuppal és felcsíkoztam.



 



Majd minden tésztacsíkba beletekertem egy fél virslit. Sütőpapíros tepsiben lekentem felvert tojással a tekercseket és megszórtam reszelt sajttal őket. Végül 180 fokos sütőben megsütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése