2019. november 30., szombat

MAGVAS KRÉKER



Pár hete sütöttem ezt a krékert a Sós rudak tésztájából. Igazi ropogós finomság lett belőle. Miután összegyúrtam a hozzávalókat, tettem még bele köménymagot és szezámmagot. Majd vékonyra kinyújtottam és formákkal kiszaggattam.

25 dkg Nutri free mix per pane liszt
1/2 csapott ek só
12,5 dkg Rama margarin
12,5 dkg reszelt trappista sajt
1 tojás
1,5 púpozott ek tejföl (A tészta állagától függően, apránként adagoljuk hozzá. Jól gyúrható tésztát kell kapnunk, nem túl ragacsosat!)
3 tk köménymag
3 tk szezámmag

A lisztet elkevertem a sóval, majd elmorzsoltam a margarinnal. Ezután hozzáadtam a reszelt sajtot, a magvakat, a tojást, a tejfölt és összegyúrtam.
Majd rizslisztes deszkán átgyúrtam és kb. 4-5 mm vastagságúra kinyújtottam. Különböző formákkal kiszaggattam. Végül sütőpapíros tepsiben mentek a sütőbe 180 fokra.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése