2016. április 13., szerda

CSOKIS KEKSZ



Ezt a kekszet már többször megsütöttem,mert nagyon finom. De még nem került fel a blogra,most itt az alkalom. A recept egy facebookos csoporttársamtól van,köszönöm neki.



25 dkg vaj vagy margarin
kb. 4-5 ek folyékony édesítőszer (vagy 30 dkg cukor,az eredeti recept szerint)
2 tojás
15 dkg rizsliszt
15 dkg Nutri free mix per dolci vagy Il pane di Anna süteményliszt
10 dkg csokicsepp vagy darabolt étcsoki
3 ek cukrozatlan kakaópor
1 tk sütőpor
1 csipet só




A puha vajat és az édesítőszert habosra kevertem,majd hozzáadtam a tojásokat és elkevertem benne.
A liszteket,a kakaóport,a sót és a sütőport összekevertem egy tálban és hozzáadtam a tojásos masszához. Miután a gép összedolgozta,beleszórtam a csokicseppet és azzal is elkevertem.
Vizes kézzel golyókat formáztam és sütőpapíros tepsibe tettem őket,kicsit ellapítottam. A receptben az volt,hogy ellapulnak a sütőben,de az enyémek az édesítőszer miatt nem ezt csinálták. Ezért nyomtam le egy kicsit őket.
180 fokon kb. 15 percig sütöttem a kekszeket. Nem szabad sokáig sütni,mert kiszáradnak!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése