2016. április 8., péntek

JOGHURTOS-MAGVAS KOCKÁK



Ma egy kis rágcsálnivalót sütöttem a fiamnak. Egy új receptet próbáltam ki,az eredeti Malena Konyhája oldalon található. Nagyon finom lett! Nálam így módosult az elkészítés:




20 dkg TAC kenyérliszt (szerintem bármelyik kenyérliszttel helyettesíthető,Pl:Schar mix b,Nutri free mix per pane,Il pane di Anna nyújtható kenyérliszt-az eredeti receptben ez van)
10 dkg reszelt trappista sajt
12,5 dkg Rama margarin
1 dl joghurt
1,5 mk só
Tetejére: köménymag,szezámmag és joghurt

A lisztet elkevertem a sóval,majd elmorzsoltam benne a margarint. Ezután hozzáadtam a reszelt sajtot és a joghurtot. Összegyúrtam gombóccá.




Majd rizslisztes szilikonlapon kb. fél centi vastagra kinyújtottam. Lekentem a tetejét joghurttal és megszórtam magokkal.







Négyzet alakú kiszúróval kiszaggattam,de persze késsel vagy pizzavágóval is fel lehet kockázni.
Sütőpapíros tepsibe tettem őket. Majd 170 fokon megsütöttem.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése