2016. április 24., vasárnap

LÁNGOS



Ebédre gulyásleves készült és lángost sütöttem hozzá. Többször sütöttem már lángost,de ezzel a liszttel lett a legfinomabb. Most Mester Házi kenyérlisztet használtam hozzá,nagyon jó volt vele dolgozni és szépen megkelt a tészta. 5 kisebb darab lett belőle.



20 dkg Mester Házi kenyérliszt
1 tojás
3 ek joghurt
1 mk só
1 mk cukor
kb. 1 dl langyos víz (nokedli sűrűségű legyen!)
2 dkg friss Budafoki élesztő




A lisztben elkevertem a sót és a cukrot,belemorzsoltam az élesztőt. Majd hozzáadtam a tojást,a joghurtot és annyi vizet,hogy nokedli sűrűségű legyen a tészta. Ez kb. 1 dl volt..Dagasztógéppel összekevertem és letakarva kb. 1 órát hagytam kelni.
Miután megkelt olajos kézzel gombócokat csináltam és  még 15 percet letakarva pihentettem.
Majd olajos kézzel ellapogattam és forró olajban kisütöttem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése