2016. április 20., szerda

SAJTOS PEREC



Sajtos perecet sütöttem ma,nagyon finom lett. A recept egy facebookos csoporttársamtól van.
Néhány dolgot változtattam rajta:más liszteket használtam és tejföl helyett joghurt került bele,mert az volt itthon.




20 dkg gluténmentes kenyérliszt (pl: Schär mix B, Nutri free mix per pane vagy Miklos's universal mix lisztkeverék) 
3 csapott mk só
6 g sütőpor
1 tojás
3 ek joghurt vagy tejföl (a tészta állagától függően!) 
15 dkg reszelt trappista sajt
12,5 dkg Rama margarin
+ 1 tojás a kenéshez



A liszteket,a sót és a sütőport elkevertem egy tálban. Majd belemorzsoltam a margarint,hozzáadtam a sajtot,felvert tojást és a joghurtot,alaposan összegyúrtam. Rizslisztes szilikonlapon kinyújtottam kb.5-6 mm vastagra és perec,kerék formázóval kiszaggattam. Sütőpapíros tepsibe tettem és lekentem felvert tojással. 180 fokos sütőben aranybarnára megsütöttem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése