2016. április 8., péntek

KENYÉR IL PANE DI ANNA NYÚJTHATÓ KENYÉRLISZTBŐL



Elfogyott a kenyér,ezért sütni kellett. Egy új receptet és egyben egy új lisztet próbáltam ki,ez pedig az Il Pane di Anna nyújtható kenyérliszt. Ez a recept is Malenától van.
Finom,puha kenyér lett belőle!
Ráadásul nincs szükség az elkészítéséhez dagasztógépre és mérlegre sem. A liszt 25 dkg-os kiszerelésű,ami pont egy adag kenyérhez elég. A többi hozzávalóhoz kanálra és egy mérőpohárra van szükség. Az összeállításhoz is csak kanál kell.




25 dkg Il Pane di Anna nyújtható kenyérliszt
1 ek burgonyapehely
2 mk só
1 mk cukor
12 g friss Budafoki élesztő
250 ml kézmeleg víz
1 ek olaj

Az élesztőt felfuttattam a cukros vízben. A lisztet,a burgonyapelyhet és a sót elkevertem egy tálban,majd hozzáöntöttem az élesztős vizet. Addig kevertem a kanállal,míg teljesen sima lett,végül hozzáadtam az olajat is. Miután elkevertem benne,kiolajozott kenyérformába tettem,elsimítottam a tetejét olajos kanállal.



50 fokos sütőben kb. 40 percig hagytam kelni. Majd feltekertem a hőfokot 190 fokra.


Lekentem a tetejét olajjal és visszatettem a sütőbe. Kb. 40 perc alatt megsütöttem (sütőfüggő!).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése