2017. április 24., hétfő

AMERIKAI PALACSINTA RIZSLISZTBŐL ORGRAN GLUTÉNPÓTLÓVAL



Lehetőségem volt kipróbálni,Winkler Patriciának köszönhetően az Orgran gluténpótló port. Most amerikai palacsintát sütöttem rizslisztből a por segítségével. Patricia receptjét használtam hozzá,annyi különbséggel,hogy sűrűbbre hagytam a tésztát.Nagyon finom lett! Könnyű volt dolgozni vele.






3 tojás
1,5 dl tej
1 dl szénsavmentes víz
csipet só
2 ek olaj
6,5 dkg rizsliszt
2 dkg Orgran gluténpótló por

A rizslisztet elkevertem a sóval és a gluténpótlóval. Majd hozzáadtam a tojásokat,a tejet és a vizet. Habverővel kikevertem,végül beleöntöttem az olajat is és azzal is jól átkevertem. 10 percig hagytam állni,hogy besűrűsödjön. Forró,olajjal lekent palacsintasütőbe 1 kis merőkanálnyi tésztát öntöttem. Amikor megsült az alja,megfordítottam és készre sütöttem. Kb. 10 darab lett belőle.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése