2017. április 2., vasárnap

MOGYORÓKRÉMES SÜTI



A másik tegnapi süti mogyorókrémmel készült,mascarponéval és tejszínhabbal.
A piskóta ugyanaz,mint a tiramisunál.






Piskóta:
Most gáztepsiben sütöttem meg.
6 tojás
90 g fruktóz vagy 120 g cukor
120 g Nutri free mix per pane liszt


A tojásokhoz hozzáadtam a fruktózt és nagyon habosra kikevertem géppel. Nem választottam szét a tojást,mert így is megemelkedik a piskóta.
A képen dupla mennyiségű hozzávalók vannak,mert a kétféle süteményhez egyszerre kevertem ki a piskótához valót!




Majd óvatosan beleforgattam az átszitált lisztet.





A tepsibe sütőpapírt tettem és belesimítottam a tésztát.




És 170 fokos előmelegített sütőben megsütöttem.





Lehúztam róla a sütőpapírt és rácson hagytam kihűlni.
Miután kihűlt,középen kettévágtam.


Krém:
5 dl habtejszín (Hulala)
12,5 dkg mascarpone
3 ek mogyorókrém

A mascarponét kikevertem a mogyorókrémmel,majd belekevertem a felvert tejszínhabot. Félre tettem a díszítéshez egy keveset a tejszínhabból.
Az egyik lapra rákentem a krém felét,rátettem a másik lapot. Majd megkentem a maradék krémmel és az oldalát is bevontam vele. Ezután tejszínhabbal díszítettem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése