2017. április 7., péntek

SAJTOS HADARIK RITA ZSÚRPOGÁCSA LISZTKEVERÉKBŐL




Ezt a sajtosat már többször megsütöttem Nutri free mix per pane lisztből,ami nagyon nagy kedvencünk. Most kipróbáltam hozzá a zsúrpogácsa lisztkeveréket,a recept többi része változatlan. Most nem rudakat csináltam,hanem formákkal szaggattam ki a tésztát.
A Nutriból készült sajtos puha,ez inkább ropogósabb állagú lett,de ez is finom.







30 dkg Hadarik Rita zsúrpogácsa lisztkeverék
1 tk só
15 dkg Rama margarin
15 dkg reszelt trappista sajt
1 tojás
2 ek tejföl

Tetejére:
1 tojás
reszelt sajt
köménymag
szezámmag

A lisztet elkevertem a sóval,majd elmorzsoltam a margarinnal. Ezután hozzáadtam a reszelt sajtot,a tojást és a tejfölt és alaposan összegyúrtam. Jól összeállt a tészta,nem ragadt és könnyű volt szaggatni.
A recept szerint legalább 2 órára hűtőbe kellene tenni,de én nem tettem be.




Rizslisztes deszkán kb.5 mm vastagra kinyújtottam és kiszaggattam.





Sütőpapíros tepsibe tettem őket,majd lekentem tojással és megszórtam magokkal és sajttal.




180 fokos sütőben megsütöttem.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése