2017. január 18., szerda

CSOKIS-KAKAÓS KEKSZ HADARIK RITA LISZTKEVERÉKBŐL



Ismét kipróbáltam egy Hadarik Rita lisztkeveréket. Most a Csokis-kakaós kekszre esett a választásom. Ezt is nagyon egyszerűen és gyorsan el lehet készíteni,mint a 10 perces fánkot. Nagyon finom lett a végeredmény is!





1 csomag Hadarik Rita Csokis-kakaós keksz lisztkeverék (300 g)
20 g Süssina édesítőpor vagy 100 g porcukor
135 g vaj vagy margarin (nálam Rama)
1 db M-es tojás


A lisztet elkevertem az édesítővel,majd elmorzsoltam benne a margarint. Végül hozzáadtam a tojást és összegyúrtam. 10 percet pihentettem,majd 32 db golyót formáztam belőle és sütőpapíros tepsibe tettem.




Kicsit lelapítottam őket és villával rányomtam.




170 fokos előmelegített sütőben kb. 10 percet sütöttem. A tasakon 7-8 percet ír,de én úgy éreztem,hogy az kevés. Nekem így lett tökéletes.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése