2017. január 22., vasárnap

MINI BAGETTEK NUTRI FREE LISZTEKBŐL



Rendszeresen sütöm ezeket a zsömléket és most bagett formába tettem őket. Annyit változtattam a recepten,hogy csak kétféle lisztet használtam,nem hármat. A Beiker lisztet kihagytam belőle és így is tökéletes lett.





300 g Nutri free mix per pane
300 g Nutri free mix per pane fibra+ ---- Ez a liszt már nincs forgalomban, helyette a Nutri free mix per pane Integrale lisztet javaslom. Annak az összetétele hasonló ehhez!!!
35 g friss élesztő
1 tk cukor
2 tk só
3 ek olaj
480 ml langyos víz
2 mk Nutri free mix xantano (elhagyható)
1 tk puffasztott amaránt
1 tk burgonyapehely


Az élesztőt felfuttattam a cukros vízben. A száraz hozzávalókat összekevertem. Majd hozzáadtam a felfuttatott élesztőt. Dagasztógéppel elkezdtem összedolgozni,majd hozzátettem az olajat is. Jól kidolgoztam a tésztát. Vizes kézzel 16 bagettet formáztam és sütőpapíros bagett sütőformára tettem őket.





Vizes kézzel elsimítottam a tetejüket és sütőpapírt tettem közéjük is. Majd 50 fokos sütöben a duplájára kelesztettem.
Ilyen szépen megkeltek:



Feltekertem a sütőt 180 fokra,lekentem a bagetteket olajjal és rögtön vissza is tettem a sütőbe. Majd szép világosbarnára megsütöttem.



Látszik a belsején,hogy laza és nem tömör a szerkezete: 



Nagyon finom és puha!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése