2017. január 29., vasárnap

TÚRÓGOMBÓC



Ma zöldborsó leves és túrógombóc volt az ebéd nálunk. Ez a 2. alkalom,hogy Kohári Évi tökéletes túrógombóc receptjét használom és ismét nagyon jól sikerült. Köszi Évi!
Eddig mindig meggyűlt a bajom a készítésével,mert nem tartotta meg a formáját és szétfőtt a vízben.
Ez a recept viszont nagyszerű,a képek magukért beszélnek!



12 nagyobb gombóc lett belőle
50 dkg tehéntúró
10 dkg rizsdara
2 ek rizsliszt
2 egész tojás

Forgatáshoz:Nutri free zsemlemorzsát használtam


A túrót áttörtem,a rizsdarát elkevertem a rizsliszttel és a túróhoz forgattam. Majd a 2 tojást kissé elhabartam és hozzáöntöttem a túróhoz. Végül kézzel összegyúrtam.




Gombócokat formáztam,amit lobogó vízben kifőztem. A zsemlemorzsát megpirítottam és beleforgattam a megfőtt gombócokat.







Nagyon finom és nem esik szét!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése