2017. január 26., csütörtök

SAJTOS-SONKÁS MAKARÓNI ZERO PIÚ TÉSZTÁBÓL



Ebédre készítettem ezt az egyszerű és gyors rakott tésztát. Ami nem mellesleg nagyon finom is!
Nagyon szeretjük a Zero piú tésztákat,mert nagyon finomak és hasonlítanak a búzás tésztához. Nincs erős kukorica ízük és főzés közben sem lesz a vízből sárga "szósz".


1 csomag (500g) Zero piú makaróni tészta


1 egész sült csirkemell (nekem ez egy másik ebédről maradt,bármit tehetünk bele ízlés szerint)
10 dkg selyemsonka
reszelt sajt

bors
3 dl főző tejszín
2 ek olaj


A tésztát a szokásos módon sós vízben kifőztem. Majd leszűrtem és egy serpenyőben 2 ek felforrósított olajon átforgattam. Beleöntöttem egy jénaiba,hozzáadtam a felaprított csirkemellet és a sonkát. Átforgattam,majd ráöntöttem a tejszínt és sóztam,borsoztam. Ismét átkevertem,ezután megszórtam reszelt sajttal.








Előmelegített,180 fokos sütőben aranybarnára sütöttem.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése