2017. január 22., vasárnap

SAJTOS SZÉLŰ PIZZA NUTRI FREE MIX PER PANE LISZTBŐL



Ismét pizza készült nálunk,most sajtos szélű változatban és lecseréltem a lisztet Nutri free mix per pane lisztre. Nem is értem,miért nem csináltam még ebből a lisztből pizzát. Valószínűleg azért,mert a Schar mix b liszt bevált ehhez és nem szívesen változtattam rajta. Ezek után viszont áttérek a Nutri free lisztre,mert finomabb lett,mint a Schar lisztes.
A recept ugyanaz,nem kellett változtatni rajta,csak a lisztet cseréltem ki.
Kb.3 kisebb pizza jön ki ebből a mennyiségű lisztből.





20 dkg Nutri free mix per pane liszt
10 g friss élesztő
1 tk só
1 tk cukor
1,5 ek olaj
1,5 dl langyos víz (ha nem elég,még egy kicsit tehetünk bele)

Feltétek:csípős szalámi,kukorica,sajt,pizzakrém,ketchup,lilahagyma

Elkevertem a száraz hozzávalókat,majd belemorzsoltam az élesztőt. Hozzáadtam a vizet és végül az olajat is. Kézzel összedolgoztam,de lehet géppel is,majd hagytam duplájára kelni,meleg helyen,kb 1 órát.
Ilyen szép lett:



Majd rizslisztes deszkán kissé átgyúrtam és vékonyra kinyújtottam. Rátettem egy tányért és egy késsel körbevágtam.



A széleire sajtcsíkokat fektettem és ráhajtottam a tésztát.


Kiolajozott tepsibe tettem. Legközelebb a tepsiben teszem rá a sajtot,mert kicsit nehéz volt átemelni a tésztát.
Majd megkentem pizzakrémes ketchuppal:



Rátettem a szalámit,a lilahagymát,a kukoricát és megszórtam reszelt sajttal:





180 fokos előmelegített sütőben megsütöttem.
Nagyon-nagyon finom lett!!!







Update:
Ezek a pizzák is ebből a receptből készültek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése