2017. január 3., kedd

PIZZA ORGRAN PIZZA PORBÓL



Lehetőségem volt kipróbálni,Winkler Patriciának köszönhetően az Orgran gluténmentes pizza és torta multimix port. Nagyon szépen köszönöm neki!



Ez a por glutén-,tej-,búza-,szója-,tojás-,élesztő-,csonthéjas- és GMO mentes.
Nagyon egyszerű elkészíteni és nagyon finom!
Élesztő hozzáadása nélkül készül,ami nagyon jó hír az arra érzékenyeknek!
Összesen 2 dolog kell még hozzá,víz és olaj. Sót sem kell már tenni bele,mert a por azt is tartalmazza.
Én a tasak negyedét készítettem el,abból lett a képen látható pizza.





93 g Orgran pizza por
10 ml olaj (1 ek)
65 ml víz

Tetejére:csípős szalámi,sajt pizzakrémes ketchup

A porhoz hozzáadtam a vizet és kézzel összegyúrtam. Amikor összeállt,beledolgoztam az olajat is.
Ennyi az egész! Ezután rizslisztes szilikonlapon kör alakúra kinyújtottam és kissé felhajtottam a széleit,hogy legyen a tésztának pereme.



                                     
Majd átemeltem a kiolajozott tepsibe és megkentem pizzakrémes ketchuppal. Csípős paprikás szalámit és reszelt sajtot tettem rá.



   
200 fokos előmelegített sütőben,kb. 20 perc alatt megsütöttem.


  
Nagyon-nagyon finom és extra gyorsan elkészül!                        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése