2017. június 19., hétfő

CSERESZNYÉS POHÁRKRÉM




Rengeteg cseresznyénk termett idén is. Miután tegnap 12 kilót befőztünk lekvárnak,ma csináltam egy cseresznyés pohárkrémet is. Nagyon finom lett!
Két tortát is sütöttem pénteken és a maradék piskótát használtam ehhez a desszerthez.
Négyet készítettem,de egy a fotózás előtt elpárolgott,a fiam felfalta. 😃




Piskóta: (ez legalább 6 pohárhoz elég)
3 db tojás
45 g gyümölcscukor (vagy 60 g kristálycukor)
50 g rizsliszt
15 g cukrozatlan kakaópor

A tojásokat a cukorral nagyon habosra kikevertem. Majd beleszitáltam a kakaóporral elkevert lisztet és összeforgattam. Egy 25x35 cm-es tepsi aljára sütőpapírt tettem és belesimítottam a tésztát. Előmelegített sütőben,170 fokon megsütöttem.
Miután kihűlt a pohárnak megfelelő köröket vágtam ki. Minden pohárhoz két darabot.

Kb.3 dl habtejszín
reszelt étcsoki
cseresznye
csokoládé zebra roletti

Alulra habzsákból tejszínhabot nyomtam,reszeltem rá csokit. Erre került egy piskóta korong,rá tejszínhab. Majd körberaktam felezett cseresznyével és középre tejszínhab került. Rá egy másik piskóta és végül tejszínhab,reszelt csoki,cseresznye és roletti.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése