2017. június 29., csütörtök

KEKSZSZALÁMI



Már sokszor készítettem ezt a sütés nélküli finomságot,mert hamar elkészül és nagyon szeretjük.
Most felteszem a blogra is.
Bármilyen gluténmentes kekszet használhatunk hozzá. Én legtöbbször Schar Maria vagy Schar vajas kekszet használok.




Egy rúdhoz
25 dkg Schar Maria keksz
12,5 dkg Rama margarin
1 dl tej
2,5 dkg kakaópor
5 ek folyékony édesítő vagy 12,5 dkg porcukor
2 tk rumaroma vagy 0,25 dl rum ízlés szerint


A keksz felét ledaráltam,a másik felét kisebb darabokra törtem. A tejet,a margarint,az édesítőt és a kakaót egy lábasba tettem és folyamatosan kevergetve 5 percig főztem. A tűzről lehúzva beleöntöttem a rumaromát. Majd belekevertem a kétféle kekszet. Folpackba csomagolva rúd alakúra formáztam és 2 órára betettem a hűtőbe. Miután lehűlt felszeleteltem kb 1 centi vastagra.
Nagyon finom!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése