2017. június 12., hétfő

CSOKIS PEREC NATIVA FOOD SÜTEMÉNYLISZTBŐL




Nagyon finom csokis perecet sütöttem ma Nativa Food süteménylisztből. Picit omlós lett a tésztája,de szépen be tudtam vonni csokival,nem tört el közben. Viszont ott hibáztam,hogy először rácsra tettem miután csokival bevontam és nem tudtam leszedni róla. Amit szilikonos sütőpapírra tettem,azok szépen lejöttek és egyben maradtak. Legközelebb megpróbálom kevés mandulaliszttel keverni,hogy még kekszesebb legyen. Hiszen az eredeti búzás is ropogósabb. De az íze tökéletes!
Ez itt az:



A recept Citromhab blogjáról való,picit változtattam csak rajta.

17,5 dkg Nativa Food süteményliszt
5 dkg darált dió vagy mogyoró
12,5 dkg hideg Rama margarin
7 g Süssina por vagy 6 dkg porcukor
1 mk fahéj
csipet só
1 tojás

+kb 1,5 tábla étcsoki
  1 ek olaj

A lisztet,a darált diót,a sót,a fahéjat és az édesítőt elkevertem egy tálban. Elmorzsoltam benne a margarint,majd összegyúrtam a tojással. Ragacsos tésztát kaptam,folpackba csomagolva 30 percre betettem a hűtőbe.
A hűtőből kivéve már könnyű volt dolgozni vele. Rizslisztes deszkán átgyúrtam és 5 mm vastagra kinyújtottam.



Majd perec szaggatóval kiszaggattam.



Sütőpapíros tepsibe tettem a pereceket és 180 fokos sütőben kb 10 perc alatt megsütöttem.
Miután kihűltek,gőz fölött megolvasztottam a csokit az olajjal és bevontam a pereceket.
Szilikonos sütőpapírra tettem őket és megvártam,hogy megszilárduljon rajtuk a csoki.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése