2017. június 29., csütörtök

JOGHURTOS BAGETT SZAFI FREE VILÁGOS PUHA KENYÉR LISZTKEVERÉKBŐL




Szafi free lisztből sütöttem ezt a joghurtos bagettet. A fiam nem igazán szereti a köles- és a ciroklisztet,de ezt megette. Finom puha lett a végeredmény!



A recept Szafi oldaláról van,csak picit változtattam rajta. Sima joghurtot használtam és napraforgó olajjal kentem le.

250 g Szafi free világos puha kenyér lisztkeverék
2 mk só
10 g almaecet
100 g joghurt
200 g víz
+olaj a kenéshez

A száraz és a nedves hozzávalókat külön-külön összekevertem. Majd robotgéppel összedolgoztam.
Kézzel gombóccá formáltam és 5 percet pihentettem. Majd lisztes deszkán átgyúrtam és 6 bagettet formáztam belőle.




Sütőpapíros tepsibe tettem a bagetteket és pengével bevagdostam,majd lekentem olajjal.
180 fokos sütőben 50 percig sütöttem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése