2017. június 27., kedd

PALACSINTA SCHAR FARINA LISZTBŐL



Ha nyár,akkor strand és "strand kaják"! Persze gluténmentesen nehezen elérhető a palacsinta,így nekünk kell megcsinálni. Ez most egy új recept,új lisztből. Schar Farina lisztet használtam hozzá és tökéletes lett! Először használtam ezt a lisztet és nagyon elégedett vagyok vele. A palacsinta receptjét egy kis füzetben a zacskón találtam és csak egy picit változtattam rajta.



6 darab lett belőle
100 g Schar Farina liszt
2 tojás
1 ek olaj
csipet só
3 dl tej
2,5 dl szénsavas ásványvíz

A lisztet elkevertem a sóval. Majd robotgéppel belekevertem a tejet,az olajat és a két tojást. A vizet apránként adagoltam,így összesen 2,5 dl-t tettem bele.
Felforrósítottam a palacsinta sütőt és kiolajoztam egy ecsettel. Egy kis merőkanálnyi tésztát eloszlattam benne. Mikor kész lett az egyik oldala megfordítottam és megsütöttem a másikat is. Nagyon szépen és könnyen lehetett fordítani!
Finom lett!
Most túróval töltöttem. Ezt a tölteléket használom hozzá,ennek most a felét csináltam meg.

25 dkg tehéntúró (áttört)
1 kezeletlen citrom héja
2 tk vaníliás fruktóz (vagy vaníliás cukor)
4 ek Süssina édesítőpor (vagy porcukor ízlés szerint)
2 ek tejföl
ezeket alaposan kikevertem.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése