2017. június 25., vasárnap

SAJTOS RÚD SCHAR ÉS MESTER LISZTEKBŐL



Tudom,hogy ez már a sokadik sajtos rúd recept a blogomon. De nálunk ez örök sláger,az egész család imádja. A kedvenc receptemet használtam hozzá. De sajnos kifogytam a Nutriból,ezért most Schar mix b és Mester házi kenyérlisztből készítettem. Így is finom lett a végeredmény!





37 dkg Schar mix b liszt (ennyi volt a zacskóban)
13 dkg Mester házi kenyérliszt
1 csapott ek só
25 dkg Rama margarin
25 dkg reszelt trappista sajt
2 tojás
3 púpozott ek tejföl (ha nem áll össze a tészta,még egy kis tejfölt tehetünk bele)

Tetejére:
1 tojás
reszelt sajt
köménymag
szezámmag

A lisztet elkevertem a sóval, majd elmorzsoltam a margarinnal. Azután hozzáadtam a reszelt sajtot,a tojást és a tejfölt és alaposan összegyúrtam. A fázisfotókat megtaláljátok itt.
Rizslisztes deszkán átgyúrtam,majd kb.1 centi vastagra kinyújtottam.
A széleit egyenesre vágtam,a leeső részeket újra összegyúrtam. Megkentem tojással és megszórtam sajttal,köménymaggal és szezámmaggal.
Pizzavágóval kb fél centis csíkokra vágtam fel és sütőpapíros tepsiben 180 fokos sütőben megsütöttem.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése