2016. október 3., hétfő

GYROS PITÁBAN


Gyakran van nálunk gyros,mert nagyon szeretjük. Eddig mindig csak sült krumplival csináltam,de már régóta terveztem,hogy kipróbálom Betti receptjét ,most jött el az idő. Nagyon finom lett!
6 darab lett a 25 dkg lisztből és szerencsére mindegyik zsebes lett.




Pita:
25 dkg Nutri free mix per pane
210 ml meleg víz
10 g friss Budafoki élesztő
1 tk cukor
1 csapott tk só
2 ek olaj

A vízben a cukorral felfuttattam az élesztőt,majd dagasztógéppel összeállítottam a tésztát. Rizslisztes szilikonlapon átgörgettem és 6 gombócra osztottam. Kb 15 cm-es köröket nyújtottam,vékonyra és sütőpapíros tepsibe tettem őket. Nekem egy kicsit vékony lett,elég a 12-13 cm is. Két tepsibe fért csak el. Letakartam és 1 órát pihentettem. 250! fokos előmelegített sütőbe toltam a tepsit. Kb. 6-7 percet sütöttem az egyik oldalát,majd megfordítottam és a másik oldala is ennyit sült. Nagyon szépen felpúposodtak!




Gyros hús:
A csirkemellet a Lucullus gyros gyorspác zacskója szerint készítettem el.

Saláta:
lilahagyma
kígyóuborka
paprika
paradicsom
Lucullus tzatziki vagy fokhagymás salátaöntet por
joghurt
A zacskón lévő recept szerint csináltam,karikára vágtam a zöldségeket.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése