2016. október 31., hétfő

PALACSINTA NUTRI FREE MIX PER DOLCI LISZTBŐL



A mai gulyásleves után palacsinta volt a desszert. Most Nutri free mix per dolci süteménylisztet használtam és ez lett az eddigi legjobb palacsinta. Ezzel volt a legkönnyebb dolgozni és nagyon finom! Igazi vékony palacsintákat tudtam sütni és nem ragadt le. Fontos,hogy 10 percet pihentessük a tésztát,mielőtt sütni kezdjük! Kb.25-30 darab lett belőle,de nem számoltam meg pontosan.




2 dl tej
7 dl szénsavas ásványvíz
2 tojás
30 dkg Nutri free mix per dolci süteményliszt
1 mk só

A lisztet elkevertem a sóval,a tojással,majd a tejjel. Ezután adagoltam apránként a vizet hozzá,így kellett 7 dl.  Csomómentesre kikevertem,ha nem sikerül simára,át szoktam szűrni. Olajjal lekent palacsintasütőben sütöttem meg a tésztát és mindegyik után olajoztam.

Háromféle készült:
-Dr Oetker tejszínízű pudingot megfőztem a tasakon lévő recept szerint édesítővel,
 miután kihűlt 2 ek mogyorókrémmel kevertem össze

-túrós: 25 dkg tehéntúró (áttört) 
           1 kezeletlen citrom héja
           2 tk vaníliás fruktóz (vagy vaníliás cukor)
           4 ek Süssina édesítőpor (vagy porcukor ízlés szerint)
           2 ek tejföl
           ezeket alaposan kikevertem

-kakaópor Süssina porral kikeverve



2018.08.15.
Recept, kicsit más arányokkal:
30 dkg Nutri free mix per dolci liszt
4 dl tej
3 M-es tojás
csipet só
1 ek olaj
8 dl szénsavas ásványvíz
Az elkészítése ugyanaz, mint fölül.


Tökéletes, vékony és könnyen megfordítható palacsinta lesz ebből a lisztből. Szerintem a legjobb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése