2016. október 31., hétfő

MINI PALACSINTATORTA




A mai palacsintából készítettem mini palacsintatortát is. A recept ugyanaz Nutri dolciból. Egy palacsintából 4 kört vágtam ki,10 centis fánkszaggatóval és mogyorókrémes-tejszínes pudinggal rétegeztem. A tetejére pedig olvasztott mogyorókrém került tejjel elkeverve.

A palacsinta receptjét ide is beteszem:

2 dl tej
7 dl szénsavas ásványvíz
2 tojás
30 dkg Nutri free mix per dolci süteményliszt
1 mk só

A lisztet elkevertem a sóval,a tojással,majd a tejjel. Ezután adagoltam apránként a vizet hozzá,így kellett 7 dl. Csomómentesre kikevertem,ha nem sikerül simára,át szoktam szűrni. Olajjal lekent palacsintasütőben sütöttem meg a tésztát és mindegyik után olajoztam.





Töltelék: Dr Oetker tejszínízű pudingot megfőztem a tasakon lévő recept szerint édesítővel,
miután kihűlt 2 ek mogyorókrémmel kevertem össze.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése