2016. október 8., szombat

SAJTOS RÚD



A sajtos rúd nálunk mindig,minden mennyiségben jöhet,nagyon szereti mindenki. Most egy új receptet próbáltam ki,Marika és Betti receptjeit ötvöztem. Nagyon finom lett!




Fél adagot készítettem:
175 g Nutri free mix per pane liszt
25 g Beiker liszt
125 g vaj
100 g joghurt
100 g reszelt trappista sajt
1 mk só
Tetejére:joghurt és reszelt sajt




A liszteket elkevertem a sóval,hozzáadtam a sajtot,a joghurtot és a puha vajat. Dagasztógéppel összedolgoztam,pár perc alatt teljesen összeállt a tészta. Rizslisztes szilikonlapon kinyújtottam,lekentem joghurttal és megszórtam reszelt sajttal. Pizzavágóval felcsíkoztam és sütőpapíros tepsibe tettem a rudakat. 180 fokos előmelegített sütőben 25-30 perc alatt megsütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése