2017. május 16., kedd

FŰSZERES-MAGVAS KEKSZEK



Ennek a keksznek a receptjét Bettinél láttam meg és rögtön tudtam,hogy meg fogom sütni. Én vittem bele egy kis csavart és só helyett Lucullus sült krumpli fűszersót tettem bele. Nagyon finom,pikáns ízű kekszek lettek! Nem utoljára készült nálam.




25 dkg Beiker liszt (eredetileg Nutri free mix per pane liszt)
késhegynyi szódabikarbóna (én nem tettem bele,mert a Beiker lisztben van térfogatnövelő)
2 db tojás sárgája
70 g Rama margarin
100 g tejföl
2 tk Lucullus sült krumpli fűszersó vagy 3 g só

Tetejére:
tojásfehérje
szezámmag
köménymag

A lisztet elkevertem a fűszersóval,majd elmorzsoltam benne a margarint. Ezután hozzáadtam a tejfölt és a tojássárgáját,és összegyúrtam. Nagyon jól kezelhető,rugalmas tésztát kaptam. Betti fél órára hűtőbe tette,én nem,mert így is jó volt.
Rizslisztes deszkán kinyújtottam,kb fél cm vastagra és kiszaggattam különböző formákkal.




Sütőpapíros tepsiben lekentem tojásfehérjével és megszórtam magokkal.




Majd 180 fokos sütőben kb 25 perc alatt megsütöttem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése