2017. május 29., hétfő

KETCHUPOS-VIRSLIS MUFFIN



Ezt a receptet még régebben egy facebookos csoportban találtam és ma elkészítettem. Nagyon finom lett! Nekem egy picit tömör a tészta,de a fiamnak nagyon ízlett.




2 dl joghurt
2 tojás
0,5 dl olaj
1,5 tk só
20 dkg Schar mix b liszt
5 dkg reszelt sajt
2 darab sajtos Füstli virsli
fél tk sütőpor
1 ek ketchup
+ tetejére reszelt sajt


A joghurtot,a tojásokat és az olajat gépi habverővel összekevertem. A lisztet elkevertem a sóval. Majd hozzáadtam a joghurtos keverékhez,beletettem a sajtot is és géppel elkevertem. Szilikon muffin formába kanalaztam kb 1 ek tésztát. Ezután ketchupot és virslikarikákat tettem bele. Majd még egy kevés tésztát kanalaztam rá. A tetejét megszórtam sajttal.







180 fokon megsütöttem,tűpróbával ellenőrizve.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése