2017. május 23., kedd

TÚRÓS PITE HADARIK RITA LINZER/PITE ALAP LISZTKEVERÉKBŐL





Nagyon finom túrós pitét sütöttem ma. A tésztához a Hadarik Rita linzer/pite lisztkeveréket használtam,a töltelék pedig a szokásos túrós kiflinél használt keverékem.
Meg kell mondjam,hogy nem igazán szeretjük a hajdinaliszt ízét,de ebben a keverékben nem túl erőteljes a hajdina,ezért nagyon finomnak találtuk.
A nyers tésztával könnyű volt dolgozni,jól lehet nyújtani. A zacskón lévő receptet használtam,csak a porcukrot cseréltem édesítőre. Lehet,hogy emiatt a megsült tészta teteje egy picit morzsálódik. Legközelebb teszek bele egy kevés tejfölt,hátha úgy jobb lesz. De az ízén ez nem változtat!



29x23 cm-es tepsi

1 zacskó Hadarik Rita linzer/pite alap lisztkeverék
15 dkg Rama margarin vagy vaj
15 g Süssina édesítőpor vagy 90 g porcukor
1 tojás

Töltelék:
50 dkg tehéntúró
1 reszelt citrom héja
4 tk vaníliás fruktóz (vagy 2 zacskó vaníliás cukor)
8 ek Süssina édesítőpor (vagy porcukor ízlés szerint)
4 ek tejföl

Szóráshoz:
1 ek gm zsemlemorzsa

A lisztet elkevertem az édesítővel,majd elmorzsoltam a margarinnal. Végül összegyúrtam a tojással is. 20 percet pihentettem,addig kikevertem a tölteléket.
A túrót egy villával összetörtem,majd hozzáadtam a többi hozzávalót és összekevertem.
A tésztát kettévettem,az egyik gombócot rizslisztes deszkán tepsi nagyságúra nyújtottam.
Majd a tepsibe tettem és megszórtam zsemlemorzsával. rásimítottam a túró tölteléket és arra is szórtam zsemlemorzsát.
Végül rátettem a másik lapot és egy villával megszurkáltam,majd lekentem felvert tojással.







180 fokos sütőben kb. 35 perc alatt megsütöttem.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése