2017. május 23., kedd

MANDULÁS-GESZTENYÉS LINZER



Egy újabb maglisztes linzert készítettem,ezúttal gesztenye- és mandulalisztből.
Nagyon finom lett ez is. A mandulaliszt miatt ez is egy picit kekszesebb,de megkenve lekvárral másnapra megpuhul. A másik két linzer receptjei: Gesztenyés-diós linzerMandulás-kókuszos keksz.




10 dkg Nature Cookta gesztenyeliszt
10 dkg Nature Cookta mandulaliszt
10 dkg Nature Cookta tápióka keményítő
15 dkg Rama margarin
15 g Süssina por vagy 50 g porrá őrölt eritrit/ennek megfelelő porcukor
1 tojás
csipet só

+ házi cseresznye lekvár és sárgabarack lekvár

A gesztenyelisztet,a mandulalisztet,a tápióka keményítőt,a sót és az édesítőt elkevertem egy tálban. Majd belemorzsoltam a margarint és hozzágyúrtam a tojást. Ha túl lágy a tészta,tegyük hűtőbe fél-1 órára. Nekem nem kellett.
Rizslisztes szilikonlapon kinyújtottam kb. 5 mm vastagra és kiszaggattam.




180 fokos előmelegített sütőben kb. 10 perc alatt világosra megsütöttem.
Miután kihűlt kettőt lekvárral összeragasztottam.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése