2017. május 10., szerda

OMLÓS MÁKOS MINIKIFLIK NUTRI FREE MIX PER DOLCI LISZTBŐL





Ezt a receptet már régen elmentettem,hogy mindenképpen kipróbálom. Marika oldalán találtam és most végre megsütöttem. Nem bántam meg,mert nagyon finom lett!
A lisztet lecseréltem Nutri dolcira,mert nekem csak ilyen sütilisztem volt. Nekem egy kicsit megrepedtek a sütik sülés közben. De ez mit sem változtatott az ízén,mert az fantasztikus!
Azt hiszem,hogy a Rama miatt van,mert észrevettem már,hogy attól törékenyebb lesz a tészta,mint a Liga margarintól.




30 dkg Nutri free mix per dolci liszt (eredetileg Il Pane di Anna Dolci süteményliszt)
25 dkg Rama margarin
1 púpos ek tejföl
2 ek Süssina por vagy 60 g porcukor
kevés reszelt citromhéj
csipet só

Töltelék:
75 ml tej
1 ek folyékony édesítő vagy 30 g kristálycukor
2 ek mézpótló vagy méz
kevés reszelt citromhéj
125 g darált mák

Forgatáshoz: (ezt én kihagytam és csak megszórtam édesítővel)
2 ek porcukor
1 cs vaníliás cukor

Először megcsináltam a tölteléket,hogy kihűljön. A tejet az édesítővel,a mézpótlóval és a citromhéjjal felmelegítettem. Majd belekevertem a mákot és lehúztam a tűzről. Hagytam kihűlni.

A lisztet,az édesítőt,a sót és a citromhéjat elkevertem. Elmorzsoltam benne a margarint,végül összegyúrtam a tejföllel. Folpackba csomagoltam és 15 percre betettem a hűtőbe.
Ezután rizslisztes deszkán téglalap alakúra kinyújtottam,kb. 26x32 cm-esre és 5 mm vastagra.
8cm-es csíkokra  felvágtam. Így lett 4 darab 8x26 cm-es csíkom.


Majd a töltelék 1/4 részét az egyik szélére tettem és ráhajtottam a tésztát. Picit töredezett,ezért össze kellett nyomkodnom.



Így csináltam a másik hárommal is. Végül kb. 5 cm-es darabokra vágtam fel és sütőpapíros tepsibe tettem őket.





170 fokos sütőben kb. 25 perc alatt megsütöttem. Még forrón kellene beleforgatni a vaníliás porcukorba,de én miután kihűlt csak édesítővel szórtam meg.





Nagyon finom,omlós süti!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése