2017. május 8., hétfő

MINI KUGLÓFOK NUTRI FREE MIX PER DOLCI LISZTBŐL




Még sosem sütöttem kuglófot és annyi szépet láttam egy facebookos csoportban,hogy én is ki szerettem volna próbálni. Rendeltem hozzá szilikonos mini kuglófformát és ma végre ki is próbáltam.
Marika receptjét használtam hozzá,a kakaós részt kihagytam és gyümölcscukorral készítettem el.
A formát a Süss velem webáruházból rendeltem. Ez az:





Fél adagot készítettem:
2 tojás
8 dkg Nutri free mix per dolci liszt
5,5 dkg gyümölcscukor vagy 8 dkg cukor
2 ek olaj
2 ek víz
fél csomag sütőpor


A tojásokat kettéválasztottam,a fehérjét a gyümölcscukorral kemény habbá felvertem.
A sárgáját az olajjal és a vízzel habosra kevertem.



A kikevert sárgáját óvatosan a fehérjébe forgattam. Majd beleszitáltam a sütőporral elkevert lisztet és azzal is összeforgattam.


Megtöltöttem a kuglófformákat,kb. 2/3 részéig. És még 3 muffin formába is jutott tészta.



170 fokos sütőben kb.15 perc alatt megsütöttem. Miután kihűlt díszítettem.
Nagyon finom lett! Puha és könnyű,lyukacsos a tésztája!














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése