2017. május 15., hétfő

PIZZÁS-SONKÁS-KUKORICÁS HÁROMSZÖGEK




Sütöttem ma pizzás háromszögeket is. Nagyon finom,puha lett a végeredmény!
Az eredeti receptet itt találjátok,ezt variáltam át más lisztekkel.





100 g Schar mix b liszt
150 g Beiker liszt
25 g  olvasztott margarin
1,5 dl tej
12 g friss Budafoki élesztő
1 tojássárgája
1 mk cukor
1,5 tk só
1 mk útifűmaghéj (liszt változata)

Töltelékhez:
3 tk tejföl
1 tk pizzakrém
2 ek csemegekukorica
100 g kockázott sonka

Tetejére:
reszelt sajt
1 tojás


A langyos tejben a cukorral felfuttattam az élesztőt. A liszteket elkevertem az útifűvel és a sóval. Beleöntöttem az élesztős tejet,a tojássárgáját és a margarint és géppel összedolgoztam.
Rizslisztes lapon kinyújtottam kb. fél cm vastagra.





Megkentem a pizzakrémmel kikevert tejföllel. Megszórtam sonkával és kukoricával,majd a két oldalát picit behajtva feltekertem.




Késsel háromszögekre vágtam fel és sütőpapíros tepsibe tettem őket.




20 percet kelesztettem az 50 fokos sütőben. Utána lekentem felvert tojással és megszórtam sajttal. Visszatettem a sütőbe és feltekertem 180 fokra.




Miután a sajt megpirult a tetején,kész is lett. Kb.15-20 perc volt.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése