2017. május 8., hétfő

SAJTOS-KOLBÁSZOS COOKIE



Ezt a sajtos-kolbászos cookie-t is ma sütöttem. A receptet a 2014-es Nagy Rama könyvben találtam és csak a lisztet cseréltem le Nutri free mix per pane lisztre.
Jól sikerült,igazi finom sörkorcsolya lett! Persze gluténmentes sörrel! 😃



25 darab lett belőle:
15 dkg hideg Rama margarin
20 dkg Nutri free mix per pane liszt
1 mk sütőpor
1 mk só
2 tojássárgája
15 dkg reszelt trappista sajt

Tetejére:
kolbászkarikák
reszelt sajt
1 tojásfehérje

A lisztet elkevertem a sóval és a sütőporral. Elmorzsoltam benne a margarint,hozzáadtam a sajtot és a tojás sárgáját. Kézzel összegyúrtam és gombóccá formáztam. Könnyen összeállt a tészta.


Majd kis golyókat gyúrtam a masszából. Én szeretem,ha egyformák,ezért mérlegen 20 grammos darabokat mértem ki. Persze ez nem szükséges.
Sütőpapíros tepsibe tettem őket és egy rizslisztbe mártott pohár aljával lenyomtam.




Majd rátettem a kolbászt,lekentem tojás fehérjével és megszórtam reszelt sajttal.





180 fokos sütőben kb. 20-25 perc alatt megsütöttem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése