2017. május 4., csütörtök

TEASÜTI



Nagyon finom teasütit készítettem ma! Mindenben hozzá a búzás teasüti érzését,érdemes kipróbálni!
A recept Angelikától van. Annyit változtattam rajta,hogy édesítővel készítettem és a felébe kakaóport kevertem.




22,5 dkg puha Rama margarin
10 dkg Nutri free mix per pane liszt
22 dkg Schar mix b liszt
2 tk vaníliás fruktóz vagy vaníliás cukor vagy 1 tk vanília aroma
2 egész tojás
20 g Süssina por vagy 20 dkg cukor
5 ek tej
A kakaós tésztához:
2ek kakaópor
2 ek tej

Töltelék:
házi diabetikus sárgabarack- és cseresznye lekvár

Díszítéshez:
olvasztott étcsoki
kókuszreszelék

Elektromos habverővel kikevertem a margarint az édesítővel és a vaníliás fruktózzal. Hozzáadtam a tojást és a tejet,tovább kevertem. Majd beleöntöttem a lisztet is és összedolgoztam a géppel. A tészta felébe belekevertem a kakaóport és a tejet. Habzsákba töltöttem és különböző formákat nyomtam a sütőpapíros tepsibe.







170 fokos sütőben kb. 15 perc alatt készültek el. 









3 megjegyzés:

  1. Szia en most sütöttem meg nem tom mit fontottam el de szétfolyt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Milyen lisztet használtál hozzá? Cukorral csináltad? Milyen volt a tészta állaga, nem volt nagyon híg?

      Törlés
  2. Igen, a 20 jkg cukor miatt nekem is elvesztette a formáját, s jó édes. Vélhetően legközelebb kevesebb cukorral készítem el. Ennek ellenére szuper recept!!

    VálaszTörlés